Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych

• Filtrujemy dla Bałtyku

• Dziś klasa 5b wzięła udział w warsztatach online Filtrujemy dla Bałtyku.🌊

Tematem był powiększający się problem zanieczyszczenia wód plastikiem.

Uczniowie obejrzeli film o zagrożonych gatunkach które, które zamieszkują morza i oceany🐟, a następnie sami dokonali analizy jak będzie wyglądał nasz świat, jeśli nie zmniejszymy produkcji plastiku.

Dowiedzieliśmy się również jak duży jest to problem oraz ustaliliśmy co zrobić, żeby poprawić tą sytuację.

• Nasza uczennica w Mam Talent!

• Drodzy Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele!
            W nabliższą sobotę o godzinie 20:00 nasza uczennica z klasy VIII b - Gabrysia Grzesiak, wystąpi w słynnym programie Mam Talent! Będzie tańczyć razem ze swoim zespołem Art Movement i nie możemy tego przegapić! Oglądajcie i kibicujcie! Trzymamy kciuki!

• Warsztaty kosmetyczno-fryzjerskie

• W dniu dzisiejszym klasy VIII wzięły udział w warsztatach prowadzonych przez szkołę ANAGRA. Były zajęcia teoretyczne, a także praktyka, dzięki której niektorzy wyszli dziś ze szkoły całkiem odmienieni. Wyjątkowo makijaż i ciekawe fryzury były efektem ciekawych spotkań ze studentami i nie były "nagradzane" minusowymi punktami :) Piątek wyjątek!

• Wycieczka do Spalskiego Parku Krajobrazowego

• W minioną środę klasy VIII wzięły udział w wycieczce do Spalskiego Parku Krajobrazowego. Udało się pospacerować, oglądać Błękitne Źródła i podziwiać Skansen Rzeki Pilicy. Poza atrakcjami przyrodniczymi, w tym padającym deszczem, kolejny raz mieliśmy szansę dowiedzieć się czegoś o czasach drugiej Wojny Światowej - Bukier w Konewce zrobił na nas ogromne wrażenie. A oto kilka zdjęć z wyjazdu:

• Wycieczka do Warszawy

• Dnia 29 września klasy V pojechały na wycieczkę do Warszawy.

Razem z przewodnikiem zwiedzaliśmy najciekawsze miejsca stolicy.

Wycieczka była bardzo udana. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc: Ogród Saski i Grób Nieznanego Żołnierza, Plac Zamkowy ze słynną Kolumną Zygmunta III Wazy, Zamek Królewski i spacerowaliśmy wąskimi uliczkami Starego Miasta.

Wycieczka była ciekawa i pouczająca, pozostawiając wiele pozytywnych wrażeń.

• XI Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia

• Za nami Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia.

Celem akcji jest propagowanie zabawowej formy nauczania-uczenia się matematyki. Ma ona zachęcić do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób. Akcja jest okazją dla uczniów do nadrobienia „tabliczkowych” zaległości po wakacjach. Przypomnienie tabliczki mnożenia odbywało się poprzez przygotowanie plakatów przez uczniów, dekoracje szkoły gry i zabawy dotyczących tabliczki mnożenia i dzielenia.

Także na lekcji wf można  rozwijać umiejętności matematyczne z wykorzystaniem sprawności fizycznej. W klasach VII odbyły się konkursy sportowe, w którym uczniowie podzieleni na grupy mieli za zadanie ułożyć wyniki działań przy użyciu własnego ciała.

Podczas tych aktywności uczniowie mogli wykazać się współpracą w zespole, sprytem, wytrwałością i gibkością a przy tym dobrze się bawić.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.

• Erasmus online talks

• Dzisiaj klasa 4b miała szansę porozmawiać z uczniami z Grecji w ramach programu Erasmus+. Wszysycy przygotowali krótki opis siebie i wymienili się informacjami z kolegami ze szkoły partnerksiej. A wszystko po angielsku! Zaangażowanie było ogromne! To nasza pierwsza, ale na pewno nie ostatnia taka rozmowa!

• Klasy VIII w muzeum

• Wizyta w Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi oddział Radogoszcz - trochę historii, trochę wspomnień i wzruszeń, ale nie zabrakło też dobrej zabawy. Klasy ósme polecają zwiedzać Łódź, bo można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy o swoim mieście.

• Edukacja historyczna klas VIII

• Klasa VIII a w iście wystrzałowy sposób rozpoczęła realizację projektu "Regionalnej edukacji historycznej i wychowania patriotyczno-obronnego młodzieży szkolnej" opartej na łódzkich tradycjach walk o niepodległość Polski.

Uczniowie brali udział w warsztatach strzeleckich i zajęciach patriotyczno-obronnych w 81 rocznicę walk oddziałów Armii Łódź.

Było wspaniale, wystrzałowo, ale przede wszystkim pouczająco.

• Rozpoczęcie roku szkolnego

• Drodzy Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele,

Wakacje dobiegają końca. Czas wracać do szkoły - oby już tej stacjonarnej. Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego, które przebiegać będzie w następującym porządku:

9:00 klasy IV - VI

10:00 klay VII - VIII

11:00 klasy II - III

12:00 klasy I

Przypominamy, że ze względu na panujące obostrzenia, w szkole panują zasady reżimu sanitarnego. W związku z tym prosimy pamiętać o ich przestrzeganiu, o wyrozumiałość i zdyscyplinowanie.

Do zobaczenia - już nie możemy się doczekać!

• Wakacje!

• Kochani Uczniowie!

Dziś pożegnaliśmy stary rok szkolny. Odbyły się trzy uroczystości z udziałem poszczególnych uczniów, którym wręczono nagrody i gratulacje za osiągnięcia w nauce i promocje do klas kolejnych. Nie obyło się też bez łez, w szczególności w trakcie pożegnania klas ósmych, gdyż te osoby gościliśmy w murach naszej szkoły jako uczniów już po raz ostatni. Mamy nadzieję na częste odwiedziny!
            Gratulujemy dobrych wyników w nauce. Gratulujemy przetrwania tego trudnego czasu. Dziękujemy, że jesteście z nami!

Wakacje offline czas zacząć!

• Świetlicowi prymusi

• W świetlicy zostały rozdane dyplomy i nagrody za aktywny udział w zajęciach świetlicowych i kulturę osobistą. Uczniowie, którzy zasłużyli na tę nagrodę to: Hanna Stradowska kl. I a

Zuzanna Rogier kl. I a

Gratulujemy!

Nauczyciele świetlicy

• Konkurs plastyczny

• Dzieci ze świetlicy brały udział w Ogolnołódzkim  Konkursie Plastycznym pt. "Moje wymarzone wakacje" zorganizowanym przez SP nr 48 w Łodzi. W konkursie brało udział 15 uczniów. Laureatami zostali :

Magdalena Wójcik z kl. III b - I miejsce

Krzysztof Jastrzębski z kl. III a - I miejsce

Lena Jóźwiak z kl. III b- Wyróżnienie

Serdecznie gratulujemy!

Nauczyciele świetlicy.

• Zakończenie roku szkolnego - Harmonogram

• Szanowni Rodzice, Nauczyciele, Uczniowie!
            Zapraszamy na zakończenie roku szkolnego dnia 25.06., które odbędzie się zgodnie z następującym harmonogramem: